ادامه جنگ غزه نابودی اشغالگران را سرعت می‌بخشد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: ادامه جنگ غزه، سبب تسریع تسلیح‌کرانه باختری و نابودی اشغالگران می‌شود.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «سیدمسعود جزایری» معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون روند اضمحلال قدرت استکباری و سلطه‌گر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان شاهد فروپاشی به‌اصطلاح ابرقدرت‌های شرق و رهایی کشورهای وابسته به اتحاد جماهیر شوروی بعد از چند دهه بود.

وی افزود: بررسی و تحلیل دقیق اوضاع منطقه در غرب آسیا نیز حاکی از اضمحلال غده سرطانی اسرائیل و آزادی فلسطین می‌باشد.

سردار جزایری با بیان اینکه «یکی از ابزارهای اصلی صهیونیزم جهانی برای ماندگار نشان دادن خود و القای قدرت قائقه در اذهان عمومی مردم جهان راه‌اندازی جنگ‌های خونین و ارتکاب جنایات وحشیانه علیه مردم لبنان و فلسطین است» گفت: در عین حال طی ۱۰-۱۲ سال گذشته صهیونیست‌ها از ارتکاب جنگ و خونریزی طرفی نبستند و قدرت ظاهری آنان در اثر جنگ‌های ۳۳ روزه، هشت روزه، ۲۲ روزه در لبنان و غزه و شکست در جنگ کودک‌کشی جاری در غزه، شکسته است و به سرعت افکار عمومی دنیا با واقعیت تلخ و زهرآگین غده سرطانی و چرکین اسرائیل غاصب آشنا‌تر می‌شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: وحشت اشغالگران قدس شریف از مسلح شدن مردم و مقاومت در کرانه باختری، حاکی از عمق ضربه‌پذیری تل‌آویو از ورود مبارزه و مقاومت به فاز جدید است.

سردار جزایری با بیان اینکه هر چند برخی معتقدند تأخیر در مبارزه مسلحانه کرانه باختری، زیان‌هایی برای مقاومت در پی داشته است تصریح کرد: به نظر می‌رسد، تحول در مبارزه علیه صهیونیست‌ها به یک مسأله اجتناب‌ناپذیر و غیرقابل‌کنترل و بازگشت‌ناپذیر تبدیل شده است.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه گفت: روند وضعیت و شرایط جهانی به‌گونه‌ای‌ است که هر قدر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها باکمک برخی سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی دست‌ساز، تلاش می‌کنند به حقایق تلخ سرزمین‌های اشغالی و آوارگی فلسطینی‌ها سرپوش بگذارند، زمینه‌های جدید برای دعوی گروه‌ها و جریان‌های ضد جنگ و ضد خشونت و ضد اشغالگری، بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتراضات جهانی ضد جنگ و ضد صهیونیستی کمک می‌کند سازمان‌های ذیربط نتوانند به راحتی از مسؤلیت شانه خالی کنند، خاطر نشان کرد: در کنار این اعتراض جهانی، حقوق‌دانان و روزنامه‌نگاران آزاده نیز در جهت افشای جنایات استکبار جهانی دارای نقش و رسالت تاریخی می‌باشند که بایستی هوشمندانه وبا صراحت به آن بپردازند.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم در پایان تصریح کرد: امروز حاکمان آمریکایی همه توان خود را در کاسه اسرائیل غاصب گذاشته و شکست صهیونیست‌ها فروپاشی یک‌باره هیمنهٔ آمریکا را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا